به گزارش “ورزش سه”، حسین کنعانی‌زادگان با پشت سر گذاشتن خاطرات تلخ جام‌جهانی قطر اینبار با روحیه‌ای بالا وارد قطر شده است.

کنعانی‌زادگان که سابقه دو سال حضور در قطر و تیم الاهلی را در کارنامه دارد و کاملا با جو این کشور آشناست، شرایط عجیبی را در جام جهانی پشت سر گذاشت و مورد غضب كارلوس كی‌روش قرار گرفت تا شانس حضور در ترکیب را به این شکل از دست دهد.

او اما با بازگشت امیر قلعه‌نویی با اعتماد ویژه این مربی بار دیگر به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع ملی‌پوشان تبدیل شده است و توانست ضمن نمایش قابل قبول در فاز دفاعی، با دو گلی که مقابل قطر در جدال حیثیتی تقابل با كارلوس كی‌روش به ثمر رساند، قدرت تهاجمی‌اش را نیز به رخ بکشد.

کنعانی‌زادگان اکنون امیدوار است در دومین حضورش در جام ملت‌ها، اتفاقی شیرین را به پایان برساند و اینبار با عبور از مرحله نیمه‌نهایی، شانس تصاحب قهرمانی را در این رقابت‌ها را نیز تجربه کند. اتفاقی سخت و شاید دور از دسترس با وجود قدرت‌هایی مثل کره جنوبی، قطر و البته ژاپن، عربستان و استرالیا که باید دید نسل کنونی تیم ملی قادر به انجام آن خواهند بود یا خیر. مسلما برای دستیابی به این اتفاق، عملکرد موفق و بدون اشتباه بازیکنانی مثل کنعانی زادگان در قلب دفاعی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دید مدافع باتجربه سرخ‌ها در اردوی تیم ملی قادر به انجام این ماموریت خواهد بود یا خیر.

1977373