به گزارش "ورزش سه"، دومین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با اندونزی از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت دوحه در زمین شماره ۲ کمپ الریان برگزار شد و ملی‌پوشان کارهای تاکتیکی را مرور کردند.

این تمرین هم مانند روزهای گذشته فضای بانشاطی داشت و چمن خوب ورزشگاه الریان و هوای مساعدی که وجود دارد ملی‌پوشان را آماده یک تمرین خوب کرده است.

در ابتدای تمرین امیر قلعه‌نویی بازیکنان ایران را جمع کرد و برای آنها صحبت کرد، سرمربی ایران تاکید داشت که حرکات تمرینی را آنقدر باید تکرار کنند تا در زمان مسابقه به بهترین شکل بتوانند ارائه کنند و مشکلی برای اجرای تاکتیک‌ها نداشته باشند و پس از صحبت‌های قلعه‌نویی بازیکنان ایران در دو گروه با کاورهای سبز و قرمز توپ‌ها را با دست به سمت یکدیگر پرتاب می‌کردند و آماده تمرینات گروهی می‌شدند.

در حالی‌که بازیکنان زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز تیم ملی مشغول تمرین بودند، علیرضا بیرانوند، حسین حسینی و پیام نیازمند تمرینات اختصاصی را زیر نظر دینکا آلین پیگیری می‌کردند.

1977335

در این تمرین تمام بازیکنان تیم ملی حضور داشتند، رامین رضاییان و مجید حسینی دو مدافع مصدوم ایران هم پا به پای بازیکنان تمرین کردند، ساعت 22 امشب سردار آزمون هم به جمع بازیکنان ایران اضافه می‌شود تا بدون مصدوم و در حضور تمام بازیکنان فردا و پس فردا تمرینات ایران برای بازی با فلسطین برگزار شود.

مرتضی پورعلی‌گنجی که به دلیل آسیب دیدگی جام ملت‌ها را از دست داده در کنار هومن افاضلی، مشاور فنی تیم ملی مشغول تماشای تمرین بازیکنان تیم ملی بود.

در زمان ورود اهالی رسانه و حتی کادرفنی تیم ملی، عوامل انتظامی کمپ الریان، با دقت خاصی نظم و انضباط را کنترل کردند، در این تمرین به غیر از عکاسان و خبرنگاران ایرانی، عکاس سایت AFC هم حضور داشت و تمرین ایران را پوشش داد.

یکی از نکات قابل توجه حضور تیم ملی ویتنام همزمان با تیم ملی ایران در یکی دیگر از زمین‌های کمپ باشگاه الریان بود و این کشور آسیای شرقی در همسایگی ایران مشغول آماده سازی بود.

تمرین بعدی ایران فردا ساعت 18:30 برگزار خواهد شد.