به گزارش "ورزش سه"، حضور برخی چهره‌های جوان در اردوی تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا جلب توجه می‌کند و در این بین سامان فلاح نیز حضور دارد که پس از انتقال 18 میلیاردی از پیکان به گل‌گهر سیرجان، حالا به اردوی تیم ملی هم دعوت شده و باید در تمرینات و فرصت اندک در دیدارهای رسمی توانایی‌هایش را به نمایش بگذارد.

این مدافع 22 ساله که در شروع فصل جاری لیگ برتر بخاطر مصدومیت قدیمی نتوانست به میدان برود و تا پایان دور رفت 6 حضور ثابت در ترکیب گل‌گهر داشت و دو بار هم به‌عنوان یار جانشین استفاده شد، اکنون همراه با تیم ملی در قطر به سر می‌برد و با انگیزه زیادی در تمرینات حاضر است.

سامان فلاح بدون شک آخرین انتخاب امیر قلعه‌نویی پس از شجاع خلیل‌زاده، سید مجید حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان برای حضور در ترکیب و خط دفاعی تیم ملی است ولی احتمال دارد در برخی مسابقات گروهی فرصت کمی پیدا کند و شانس بازی در جام ملت‌های آسیا را برای نخستین بار به دست بیاورد.

این مدافع پس از تجربه بازی در رده‌های پایه تیم‌های ملی، حالا در جمع بزرگسالان است و امید زیادی دارد فرصت اندکی در جام ملت‌ها پیدا کند تا برای آینده تجربه بیشتری به دست بیاورد.