به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه هفته جاری در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا اتلتیکو مادرید را شکست داد و یکشنبه آینده در فینال به مصاف بارسا خواهد رفت.

در این بازی، براهیم دیاز یکی از ستاره‌های رئال مادرید در وقت‌های اضافه بود و آخرین گل مسابقه را در آخرین لحظات پس از غلبه بر یان اوبلاک در میانه میدان به ثمر رساند.

در دقیقه 122 بازی، اوبلاک از دروازه خارج شده بود تا در حمله به تیمش کمک کند، توپ لو رفت و براهیم دیاز با سرعت بیشتر به این توپ رسید تا با ضربه زمینی از راه دور، درحالیکه دروازه‌بان اتلتیکو به دنبالش می‌دوید، گل پنجم را به ثمر برساند.

تلاش اوبلاک برای رسیدن به توپ و نحوه دویدن او به دنبال دیاز، توسط کاربران فوتبالی در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت و حتی بازیکنان رئال هم از این قاعده مستثنی نبودند.

واقعیت این است که چند بازیکن رئال مادرید پیش از این در مقابل دوربین‌های تلویزیونی این اقدام را مسخره کردند. ابتدا رودریگو در زمین این کار را انجام داد و وقتی هم وارد رختکن شدند، خود دیاز این رفتار را تکرار کرد.

تصاویر منتشر شده از رختکن رئال هنگام ورود بازیکنان پس از پایان بازی نشان می‌دهد که دیاز ابتدا با دستانش به یکی از اعضای کادرفنی نشان می‌دهد که اوبلاک چطور به دنبال او می‌دوید و سپس چند ثانیه بعد مقابل بازیکنان این کار را تکرار کرد.

1977719
1977720
1977721