به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین فردا در اولین دیدار خود در گروهی گروهی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

یانکوویچ در نشست خبری این مسابقه گفت: ما از شروع ماجراجویی خود در مسابقات هیجان‌زده‌ایم. مشتاقانه منتظر کسب بهترین نتایج هستیم و برای کسب پیروزی تلاش می‌کنیم. آماده‌سازی ما برای مسابقات خوب بوده است و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی انجام می‌دهیم.

وی افزود: گروهی از بازیکنانی برای حضور در تیم انتخاب شده‌اند که در وضعیت آمادگی فنی و بدنی قرار دارند. ما تیم خوبی داریم که ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌ها هستند و اشتیاق زیادی برای کسب اهداف بزرگ دارند. در حال حاضر تمرکز ما روی بازی تاجیکستان است و با وجود اینکه حریف‌مان برای اولین در مسابقات قهرمانی قاره شرکت می‌کند، به آنها احترام می‌گذاریم.

این سرمربی صربستانی در ادامه گفت: همه تیم‌ها آرزوی کسب بهترین نتایج و ظاهری متمایز را دارند و نمی‌خواهند از مرحله گروهی حذف شوند. این یک جاه‌طلبی برای هر تیمی است و ما نیز به سهم خود به دنبال رسیدن به اهداف‌مان در این دوره از مسابقات هستیم.

سرمربی چین در پایان عنوان کرد: تمرکز ما روی تیم است و به توانایی‌های خود برای ارائه حداکثر تلاش ممکن ایمان داریم. از هیچ تلاشی برای کسب پیروزی و کسب سه امتیاز مسابقات دریغ نمی‌کنیم، زیرا روی آن حساب کرده‌ایم.