به گزارش ورزش سه، کادرفنی و آنالیز تیم ملی با تهیه فیلم بازی‌های تیم ملی فلسطین و هماهنگی که با مسئولان هتل کمپ تیم ملی داشته است شرایطی را برای بازیکنان فراهم کرده تا در اتاق‌های خود بتوانند بازی‌های این تیم را به صورت 24 ساعته تماشا کنند.

طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته فیلم بازی‌های فلسطین در اختیار هتل قرار گرفته و روی یک کانال مخصوص به صورت 24 ساعته بدون توقف و با تکرار پخش می‌شود تا بازیکنان ایران در اتاق‌های هتل و در تایم استراحتشان بتوانند برای چندین مرتبه بازی‌های تیم ملی فلسطین را تماشا کنند و شناخت خوبی نسبت به این تیم، بازیکنان و سبک بازی آنها پیدا کنند.

این تصمیم کادر آنالیز تیم ملی در بازی‌های بعدی هم ادامه دار خواهد بود، ضمن اینکه فیلم بازی‌های حریف‌های احتمالی ایران در مراحل حذفی هم تهیه شده است و در صورت صعود ایران به مراحل بالاتر در اختیار هتل قرار خواهد گرفت تا آن مسابقات هم به صورت 24 ساعته در اتاق بازیکنان پخش شود.

جدا از این موضوع جلسات آنالیز و تمرینات ویژه هر مسابقه هم در نظر گرفته خواهد شد تا بازیکنان ایران جدا از مسائل فنی شناخت خوبی هم نسبت به رقبا پیدا کنند و با تمرکز بیشتری به میدان بروند.