به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از اینکه روز گذشته قطر موفق شد در افتتاحیه مسابقات جام ملت‌ها با نتیجه 3 بر صفر اردن را شکست دهد، روز دوم مسابقات با برگزاری سه مسابقه بین تیم‌های استرالیا-هند، چین-تاجیسکتان و ازبکستان-سوریه ادامه پیدا می‌کند.

اما اتفاقی که پیش از آغاز این سه مسابقه در قطر جلب توجه می‌کرد، برگزاری نشست خبری امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با فلسطین بود که حسابی سالن را مملو از خبرنگاران و عکاسان و فیلمبرداران رسانه‌های مختلف کرده بود. او به همراه کریم انصاری‌فرد به سالن آمد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

حواشی قابل توجه این نشست موارد زیر بودند:

بولت سرشاخهنشست خبری سرمربی تیم ملی از ساعت 12 در شرایطی آغاز شد که بیشتر خبرنگاران حاضر در نشست ایرانی بودند و فقط یکی دو خبرنگار غیرایرانی بودند.

بولت سرشاخهاز میان نشست‌های خبری‌ای که امروز برگزار شده، نشست خبری امیر قلعه‌نویی شلوغ‌ترین بود.

بولت سرشاخهامیر قلعه‌نویی در طول نشست خبری وقتی دید بیشتر سوالات از او پرسیده می‌شود، سعی داشت به آنها بگوید که از کریم انصاری‌فرد سوال بپرسید، ولی خبرنگاران متوجه این موضوع نشدند تا شماره 10 تیم ملی در نشست خبری خیلی صحبت نکند.

بولت سرشاخهیکی از خبرنگاران در هنگام خروج کریم انصاری‌فرد برای او آرزوی موفقیت و گلزنی در بازی روز آینده بود و او در واکنش گفت که مهم عملکرد تیمی و پیروزی تیم است.

بولت سرشاخهپس از پایان نشست امیر قلعه‌نویی با مشایعت همراهانش خیلی زود از محل نشست دور شد.

بولت سرشاخهدر حالی که نشست خبری سرمربی فلسطین در حال برگزاری است، کم شدن تعداد خبرنگاران و حاضرین در نشست قابل توجه است.