به گزارش ورزش سه، میتوما، هافبک ژاپنی برایتون، در بازی مقابل کریستال پالاس در 21 دسامبر سال گذشته از ناحیه مچ پای چپ آسیب دید و از آن زمان تاکنون تمامی بازی‌های رسمی را از دست داده است اما با این حال به اردوی تیم ملی ژاپن برای جام ملت‌های آسیا دعوت شد و در حال حاضر تمرینات خود را برای بازگشت به میادین دنبال می‌کند.

میتوما در مصاحبه‌ای که در حاشیه تمرین تیم ملی ژاپن انجام داد، در مورد زمان بازگشت خود صحبت کرد و گفت: زمان بازگشت من به میادن به بهبودی‌ام بستگی دارد، اما امیدوارم بتوانم در مرحله گروهی به تیم اضافه شوم.

او با تاکید بر اینکه دردش به تدریج کاهش پیدا می‌کند، ادامه داد: هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله دارم. از زمانی که مصدوم شدم، می‌خواستم سریع بهبود پیدا کنم تا برگردم. می‌خواستم وقتی برگشتم در وضعیت بهتری نسبت به قبل از مصدومیت قرار داشته باشم و هنوز هم همین هدف را دارم. به نظر می‌رسد که پیشرفت ثابتی داشته باشم.

1973870

ژاپن در غیبت میتوما، از دایزن مائدا و ناکامورا در پست او استفاده خواهد کرد اما زا این حال غیبت این بازیکن ضربه بزرگی برای ژاپن خواهد بود. میتوما در این باره می‌گوید: مهم نیست چه کسی بازی می‌کند و همه می‌توانند همان نوع فوتبال را بازی کنند. همه بازیکنان آماده هستند.

میتوما در پایان گفت: هر بازیکن شخصیت متفاوتی دارد. من وقتی خودم را به جای مربی می‌گذارم، به این موضوع فکر می‌کنم که آیا می‌توانم از توانایی‌های فردی خودم برای کمک به پیروزی تیم استفاده کنم یا خیر.

هافبک ژاپن در پایان گفت: من برای بهبودی سخت تلاش می‌کنم و نقش خود را به خوبی می‌دانم، بنابراین مهم است که ابتدا آسیبم را به درستی ترمیم کنم.