به گزارش ورزش سه، در شرایطی که اردوی تیم ملی کشورمان ایران در خاک دوحه پایتخت کشور قطر در اوج جذابیت و هیجان دنبال می‌شود، یکی از ستارگان قابل توجه اردوی تیم ملی در شرایط کنونی علیرضا جهانبخش است.
ستاره درخشان فوتبال کشورمان در طی ۴ سال اخیر از زمان جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ تاکنون روزهای پر نوسانی را تجربه کرده و حالا در سن ۳۰ سالگی پس از حضور در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، با کوله باری تجربه در تلاش است تا به عنوان سرباز تیم ملی کمک کند تا طلسم ۴۷ ساله تیم ملی ۵۰ ساله نشود.
او در دوره قبلی بازی‌ها ستاره جدید الورود تیم برایتون بود و توجهات فوتبال‌دوستان زیادی را به خودش معطوف کرده بود اما در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، تنها برابر عمان گلزنی کرد و البته گروهی را به دلیل نظر کادر فنی نیمکت نشین بود.

1974737

جهانبخش که فصل قبل در لیگ هلند با پیراهن فاینورد تبدیل به یکی از چهره‌های محبوب این باشگاه شده بود، این فصل پس از انجام ۸ بازی در لیگ و ۴ بازی در لیگ قهرمانان اروپا، دچار مصدومیت شد. در واقع این مصدومیت پس از جدال با هنگ کنگ صورت گرفت و پس از آن جهانبخش در طی ۷ بازی در تمرینات فاینورد حاضر نبود.
او این فصل یک گل به سلتیک زد و یک پاس گل در برابر الکمار ثبت کرد و حال شرایطی را تجربه می‌کند که دوست دارد در ترکیب تیم ملی ایران درخشان ظاهر شود تا در ادامه این فصل بتواند رضایت طرفدارانش را جلب کند.