به گزارش "ورزش‌سه"، فوتبال یکی از زیباترین اختراعات بشر در روی کره‌ زمین است که توانسته افراد زیادی را با یک هدف مشترک دور هم جمع کنند. سنگ بنای اصلی این دورهمی بازیکنان هستند، اما اگر تماشاگری برای تماشای مسابقات فوتبال نیاید، جذابیتش از دست می‌رود. 
در واقع از ابتدا هم اینطور بوده که مردم با حمایت‌های خود و حضور همیشگی‌شان سبب شدند تا فوتبال به صورت کاملا متفاوت نسبت به سایر رشته‌های ورزشی و با توجه علاقمندی ویژه روز به روز رشد کند و تعداد افراد بیشتری را درگیر خود کند.

ویدئو: 321836

در این بین خبرنگاران و عکاسان هم رفته رفته به جزئی از این جامعه بزرگ تبدیل شدند که البته شاید خیلی به دلیل خبرها و عکس‌هایی که منتشر می‌کنند، خوشایند ورزشکاران نباشند.
با این حال در رویدادهای بین المللی شرایط متفاوت است و خبرنگاران کشورهای مختلف در تلاشند تا موجبات موفقیت تیم ورزشی خودشان را مهیا کنند و به ورزشکاران روحیه بدهند و این همان کاری است که رسانه‌های مختلف برای موفقیت تیم ملی در جام ملت های قطر در نظر دارند.

1978252

اما این زحمات جامعه رسانه‌ای که از نظر دریافتی اصلا قابل مقایسه با سایر افراد درگیر در آن نظیر بازیکنان، مدیران، مدیران برنامه و ... نیستند، مورد توجه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد و آنها در جریان آخرین تمرین تیم ملی و در 15 دقیقه‌ای که اهالی رسانه اجازه حضور داشتند، همگی به سمت آنها رفتند و با دست زدن از آنها تشکر کردند تا تیم ملی با اتحادی مثال زدنی آماده اولین مسابقه در جام ملت های آسیا شود.