به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهاجم آرژانتینی تجربه فوق العاده ای را در کنار ستاره پرتغالی داشته است. در حقیقت هر دو چندین ماه در النصر هم تیمی بودند تا این که بازیکن آرژانتینی تصمیم گرفت که به کشورش برگردد و در ریورپلاته بازی کند. پیتی مارتینز بیان کرد:" رونالدو بازیکن فوق العاده ایست. نشان داده که انسان بزرگی است. کلاهم را به احترام او از سر برمی دارم چرا که چیزهای دیگری در موردش گفته می شود اما او بازیکن متفاوتی است. او خیلی متواضع است و با چیزهایی که در موردش گفته می شود، فرق دارد. او همیشه خودش را در سطح دیگران قرار می دهد و خود را بالاتر از بقیه نمی داند. وقتی با او زندگی می کنی، می فهمی که بازیکن متفاوتی است. خیلی خوب رقابت می ک. ممکن است که اشتباهاتی داشته باشد اما انسان بزرگی است و هر چیزی که به دست آورده، به تنهایی به دست آورده است. او همه موانع و مشکلات را پشت سر گذاشته است. "

وی در ادامه بیان کرد:" باعث افتخار بود که تجربه ای را از حضور در کنار او داشتم چون واقعا شخصیت بزرگی دارد. ماه هایی که در کنار او داشتم، درسی برای من در ادامه زندگی ام بود. به من نشان داد که انسان بزرگی است و هم تیمی بودن با او اتفاق بسیار زیبایی بود. "

وینگر آرژانتینی در عربستان با مصدومیت شدیدی مواجه شد و در نهایت از النصر جدا شد. او در تیم عربستانی در سه سال، 49 بازی داشت که سیزده گل و ده پاس گل داشت. او در این مدت، 45 بازی را به علت مصدومیت از دست داد.

257 251