به گزارش "ورزش سه"، ابراهیمی که با مصدومیت بدموقع و در آخرین مسابقه دوستانه تیم ملی قبل از اعزام به قطر، حضور در جام جهانی 2022 را از دست داد حالا احتمالا در آخرین تورنمنت ملی خود امیدوار به تکمیل دوران خوبش با پیراهن ایران است.

هافبک تدافعی باتجربه تیم ملی که لقب مسن‌ترین بازیکن ایران در جام ملت‌ها را نیز یدک می‌کشد، با دعوت دوباره امیر قلعه‌نویی انتقادهایی را به سمت سرمربی ایران برد. او اما در بازی دوستانه با بورکینافاسو موفق شد ضمن عملکرد خوب اولین گل ملی خود را به ثمر برساند و با روحیه‌ای بهتر حضور در اردوی تیم ملی را ادامه بدهد.

1978278

امید ابراهیمی حالا در قطر نیز با انگیزه زیاد امیدوار است پایانی خوش بر دوران فوتبال ملی خود رقم بزند. ستاره 36 ساله خط هافبک ایران در تمرین روز شنبه آمادگی جسمانی بالای خود را نشان داد و مشخص کرد انگیزه زیادی برای پاسخ دادن به اعتماد قلعه‌نویی در جام ملت‌های آسیا خواهد داشت.

1978279

بازیکنی که در همه دوره‌های گذشته تیم ملی با حضور سرمربیان مختلف دعوت شده و پیراهن ایران را در تورنمنت‌های بسیاری برتن کرده، حالا به دنبال آن است تا ضرب‌المثل قدیمی و معروف «دود از کنده بلند می‌شود» را تحقق ببخشد و نقش موثری برای تیم ایران در مسابقات آینده ایفا کند.