هوگو اکیتیکه مهاجم جوان رنس فرانسه مایل است راهی دورتموند شود

هوگو اکیتیکه، مهاجم 19 ساله فرانسوی باشگاه رنس از پدیده‌های این فصل فوتبال فرانسه بوده و این روزها اخباری مبنی بر پیوستن او به بروسیا دورتموند شنیده می‌شود.

طرفداری | به گزارش بیلد، هوگو اکیتیکه از میان مشتریانی که دارد، پیوستن به دورتموند را ترجیح می‌دهد. در ژانویه، نیوکاسل به شدت خواهان جذب هوگو اکیتیکه بود و حتی با باشگاه رنس هم به توافق رسیدند اما خود بازیکن حاضر نشد به سنت جیمز پارک برود. هنوز هم باشگاه‌هایی از لیگ برتر انگلیس وضعیت این مهاجم جوان را پیگیری می‌کنند اما خود بازیکن علاقه‌مند است به دورتموند برود. قیمت اکیتیکه که در این فصل توانسته 9 گل و 2 پاس گل در 21 بازی لیگ یک فرانسه ثبت کند، حدود 20 الی 25 میلیون یورو تخمین زده می‌شود. این رقم، 10 میلیون یورو کم‌تر از مبلغ پیشنهادی نیوکاسل در زمستان بود.

پیشنهاد عجیب نیوکاسل برای جذب مهاجم رنس

پیش‌تر انتقال کریم آدیمی به دورتموند قطعی شده بود اما گفته می‌شود این مهاجم آلمانی سالزبورگ، جانشین اصلی ارلینگ هالند نخواهد بود. هالند در تابستان پیش رو از این باشگاه جدا خواهد شد و گفته می‌شود منچسترسیتی مقصد بعدی مهاجم نروژی دورتموند خواهد بود. زنبورها نیز در نظر دارند علاوه بر کریم آدیمی، هوگو اکیتیکه را به ترکیب خود اضافه کنند.