به گزارش "ورزش سه"، خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق تایید کرد که رویارویی فردا مقابل اندونزی با جدال دو تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 که چندی پیش با پیروزی پنج بر یک عراق در بصره به پایان رسید، کاملا متفاوت است.

کاساس در کنفرانس مطبوعاتی که امروز در دوحه و با حضور خبرنگار برگزار شد، گفت: میل ما برای پیروزی زیاد است و این جاه طلبی در رقیب ما نیز وجود دارد که مدتی پیش با آنها روبرو شدیم.

وی افزود: مسابقات متفاوت است، ما دو ماه پیش در بصره بازی کردیم و اوضاع راحت تر بود، اما بازی فردا متفاوت است و ممکن است برخی اتفاقات غیر قابل پیش بینی در روند بازی نقش داشته باشد و مثلا برای یکی از دو تیم ضربه پنالتی رخ دهد، هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد.

وی افزود: هیچ چیز در فوتبال آسان نیست، ما در مسابقات مقدماتی جام جهانی بازی خوبی انجام دادیم و در نهایت پیروز شدیم، تیم ملی اندونزی در حال پیشرفت است و در اروپا بازیکنان حرفه ای دارد. اندونزی و ویتنام دو تیم جاه طلب هستند، اما ژاپن همچنان مدعی صعود از گروه است.

1978487

وی خاطرنشان کرد: در مورد ترکیب فردا چیزی نمی گویم چون رقیب، ما را دنبال می‌کند اما هر مسابقه محاسبات خاص خود را دارد و منتظر هستیم تا با توجه به مسائل فنی، در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم که چه کسی بازی می‌کند.

وی افزود: آرزوهای زیادی دارم و می خواهیم از گروهمان صعود کنیم اما اکنون تمرکزمان روی بازی فردا است و بعد از آن به دو دیدار برابر ژاپن و ویتنام اهمیت می دهیم.

وی ادامه داد: سقف جاه طلبی ما پیروزی است و باید در بازی هایمان هوشمند باشیم. هر روز تمرین می کنیم و برای رسیدن به هدفمان تلاش می کنیم اما به شما قول نمی دهم که به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.  باید بردهای قبلی خود را فراموش کنیم، این مسابقات متفاوت است و تیم ها از نظر فنی از ارزش بالایی برخوردار هستند.