به گزارش "ورزش سه"، خوان آنتونیو پیتزی، سرمربی تیم ملی بحرین، در نشست خبری پیش از رویارویی با کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا 2023 گفت: با تیم قدرتمندی روبه‌رو خواهیم بود که بازیکنانی در بهترین لیگ‌ها دارد اما آماده هستیم و در این رویارویی مهم تمام تلاش خود را خواهیم کرد. ما برای پیروزی آمده‌ایم و به توانایی‌های خود برای انجام این کار خوش‌بین هستیم.

وی افزود: همه اعضای تیم را به خوبی می‌شناسم و به‌صورت دسته جمعی و متعادل بازی می‌کنیم و تنها به یک عنصر متکی نیستیم. در بازی فردا نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

پیتزی که در دوره گذشته جام ملت‌ها هدایت عربستان را بر عهده داشت، گفت: هدایت تیم ملی بحرین در جام ملت‌های آسیا با هدایت تیم ملی عربستان در آخرین دوره همان مسابقات متفاوت است. ما در دوره گذشته با مشکلاتی مواجه بودیم اما در این دوره از این مرحله عبور خواهیم کرد و مطمئن هستم که نتایج بهتری در این مسابقات کسب می‌کنیم.

همچنین کمیل الاسود بازیکن تیم ملی بحرین که در این نشست خبری حاضر شده بود، گفت: ما در دوحه در فضای مثبتی حضور داریم و به مسابقات خوش‌بین هستیم. فردا به مصاف تیم ملی کره جنوبی خواهیم رفت. اولین مسابقات همیشه سخت است اما همه بازیکنان روی غلبه بر چالش اولین رویارویی در مسابقات قهرمانی قاره متمرکز هستند.