3 هزار هوادار ویارئال برای حمایت از تیمشان به شهر لیورپول سفر کرده اند.

12 هواپیما پر از هواداران ویارئال به شهر لیورپول پرواز کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان امروز با تقابل لیورپول و ویارئال در آنفیلد به پایان می رسد و شاگردان اونای امری برای این دیدار به انگلیس سفر کرده اند تا در آنفیلد مهمان تیم یورگن کلوپ باشند. با این وجود به نظر می رسد تیم اسپانیایی در انگلیس تنها نخواهد بود چرا که بیش از 3 هزار هوادار ویارئال برای تماشای این دیدار به لیورپول سفر کرده اند و در دیدار امشب تیمشان حامی زیردریایی های زرد خواهند بود.

اگر چه ویارئال برای صعود به فینال کار سختی مقابل آماده ترین تیم اروپا دارد اما شاگردان امری با توجه به حذف کردن یوونتوس و بایرن مونیخ اعتماد به نفس بالایی دارند و هواداران این تیم هم برای چنین اتفاقی بسیار هیجان زده هستند. 

باشگاه ویارئال قبل از این بازی تلاش کرده بود بهترین شرایط را برای هوادارانش فراهم کند و تخفیف هایی ویژه ای برای سفر هوادارانش به انگلیس در نظر گرفته بود و  استقبال از این پیشنهاد باشگاه ویارئال به حدی بوده است که سران این باشگاه مجبور به چارتر کردن 12 هواپیما به مقصد لیورپول شدند.

با به زمین نشستن این 12 هواپیما در فرودگاه جان لنون لیورپول، تمام این فرودگاه و جاده های منتهی به این فرودگاه رنگ زرد به خود گرفته است و به نظر می رسد شاگردان امری امشب در جهنم آنفیلد حمایت خوبی از سوی هواداران خود دریافت خواهند کرد.