احتمال دارد، باشگاه اسکاتلندی هیبرنیان در هفته‌های آینده، با ارائه پیشنهادی روی کین، اسطوره منچستر یونایتد، را به عنوان مربی جدید خود استخدام کند.

هیبرنیان عجله ای برای انتصاب یک مربی دائمی جدید ندارد. اما روی کین گزینه ای مشخص برای تصاحب این پست شناخته شده است.

طرفداری| به گزارش فورفورتو، این باشگاه اسکاتلندی سه شنبه گذشته، شان مالونی را پس از تنها چهار ماه و 19 بازی اخراج کرد و جانشین مالونی، دیوید گری به عنوان مربی موقت در ادامه‌ی این فصل، معرفی گردید.

بن کنسل، مدیر اجرایی و یان گوردون، رئیس بخش استخدام باشگاه هیبرنیان، در حال حاضر در انگلیس هستند تا با نامزدهای احتمالی گفتگوهای غیررسمی داشته باشند.

کین، مربی سابق ساندرلند و ایپسویچ به تصاحب این شغل علاقه مند است و به عنوان گزینه‌ای برای جایگزینی مالونی مطرح شده است. با این حال، باشگاه منطقه‌ی ایستر رود همچنان در مراحل اولیه‌ی انتخاب مربی قرار دارد.

 چهارشنبه گذشته گوردون در مصاحبه‌ای گفت:

ما قرار است کمی روش‌مندتر و هوشمندانه تر در خصوص انتخاب مربی عمل کنیم. ما نسبت به دفعه‌ی قبل کمی دقیق تر خواهیم بود. ما این بار خطر را به حداقل می‌رسانیم.

هیبرنیان در این فصل چهار بازی دیگر باید انجام دهد و با توجه به کم بودن تعداد بازی ها، دور از انتظار نیست که آنها منتظر بمانند تا این فصل به پایان برسد و انتصاب مربی جدید را بعد از پایان فصل رسمی کنند.