به گزارش ورزش سه، دو بازیکن الجزایری جهان فوتبال که در لیگ دوی فرانسه بازی می‌کنند، امروز در یک سانحه تلخ رانندگی جان خود را از دست دادند. ارسلان جودیرا، برادر آدلان جودیرا، ملی پوش الجزایری، به همراه هم تیمی خود، اکسل صالحی، در بزرگراه مشغول رانندگی بودند که در مسیر نتوانستند کنترل ماشین خود را حفظ کنند و اتفاقی تلخ برای فوتبال الجزایر رخ داده است.

این اتفاق تلخ که در باشگاه بورت مولون صورت گرفته بود موجب ناراحتی و اندوه بازیکنان این تیم شد و همچنین اعلام این خبر در اردوی تیم ملی الجزایر باعث شد تا برخی از نفرات به یاد دوستان خود باشند. ولید سعدی رییس فدراسیون فوتبال الجزایر درباره این اتفاق تلخ گفت: الجزایر و اعضای تیم ملی در ساحل عاج از درگذشت غم انگیز یکی از برادران بازیکنان تیم ملی مطلع شدند. 

در این شرایط دردناک، مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را به جدیورا، پدرش ناصر و تمامی اعضای خانواده ایشان و بستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات مسئلت داریم. حال تیم ملی الجزایر این روزها برای برگزاری رقابت های افریقا، در ساحل عاج به سر می‌برد و در شروع جام ملت‌های آفریقا باید امشب با آنگولا دیدار کند.