به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا در شهر ریاض به مصاف بارسلونا رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و جام را از آن خود کند.

این اولین جام فصل بود که حالا به شاگردان کارلو آنچلوتی رسید و کسب این قهرمانی با ارائه نمایشی درخشان و تماشایی برابر حریف قدیمی و به ثمر رساندن چهار گل برابر این تیم باعث شد که آنها بیش از پیش خوشحال و هیجان‌زده باشند. 

اما یکی از رکوردهای جذابی که در بازی شب گذشته برابر بارسلونا شکسته شد به پرز تعلق داشت که در طول چند سال اخیر با تصمیمات جنجالی به چهره خاصی در بین فوتبال‌دوستان تبدیل شده و بسیاری به‌شدت به او علاقه‌مند و عده دیگری هم کاملا مخالفش هستند. 

1978853

پرز شب گذشته با قهرمانی در سوپر جام اسپانیا توانست سی و سومین قهرمانی‌اش را به‌عنوان رئیس باشگاه رئال مادرید جشن بگیرد و به این ترتیب از رکورد تاریخی سانتیاگو برنابئو که برای بسیاری دست نیافتنی به نظر می‌رسید عبور کرد. 

او حالا پر افتخارترین فردی است که بر مسند ریاست باشگاه رئال مادرید تکیه زده است و شاید رسیدن به جایگاهی که دارد برای هر فرد دیگری بسیار دست نیافتنی به نظر برسد.