به گزارش "ورزش سه"، خشم کادرفنی و فدراسیون فوتبال عربستان از نواف العقیدی ادامه‌دار است. امروز مشخص شد که سنگربان النصر به مانچینی اعلام کرده اگر در ترکیب اصلی حضور ندارد، بهتر است که به ریاض برگردد که این موضوع با کنار گذاشته شدن هم تیمی رونالدو همراه شد.

منابع خصوصی به الریاضیة فاش کردند که شرکت "بیت الصقر"، مجری تبلیغاتی در منطقه کاتارا در دوحه، پایتخت قطر، یک اطلاعیه فوری از فدراسیون فوتبال عربستان دریافت کرده است تا عکس دروازه‌بان، نواف العقیدی را حذف کند.

العقیدی با تصمیم روبرتو مانچینی ایتالیایی، سرمربی تیم ملی عربستان، از لیست نهایی سبزپوشان برای شرکت در جام ملت‌های آسیا 2023 کنار گذاشته شد.

همین منابع از درخواست شرکت مذکور برای معرفی گزینه جایگزین خبر دادند. آنها از فدراسیون فوتبال عربستان خواستند تا در اسرع وقت نام گزینه جایگزین را معرفی کنند تا پوستر مربوطه به سرعت جایگزین شود.

رابط کاربری سایت بیت الصقر خاطرنشان کرده برداشتن پوستر قدیمی و قرار دادن پوستر جدید به جای آن طبق درخواست فدراسیون فوتبال عربستان، مستلزم زمان است و به همین دلیل عکس العقیدی تا زمان تهیه پوستر جدید در محل قرار گرفته باقی خواهد ماند.