به گزارش "ورزش سه"، صالح الشهری در نشست خبری قبل از نخستین بازی تیم ملی عربستان در جام ملت‌های آسیا مقابل عمان در کنار روبرتو مانچینی حضور یافت و عنوان کرد: به دنبال نمایش خوب در اولین دیدار هستیم. ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان داریم و این به ما انگیزه می‌دهد که در مسابقات خیلی کار کنیم و به مراحل بالاتر برسیم.

او درباره نمایش خوبی که در آخرین حضورش در ترکیب تیم عربستان داشت و فاصله از مسابقات اظهار کرد: من نماینده تیم ملی هستم و در آخرین بازی موفق شدم و توانستم گل های زیادی به ثمر برسانم. ان‌شاءالله بتوانیم به جام برسیم و به سمت قهرمانی برویم.

مهاجم تیم ملی عربستان در مورد دستوراتی که به آنها در زمان حملات ارائه می‌شود، گفت: ما چهار بازیکن در خط حمله هستیم و سعی می کنیم در خدمت تیم باشیم و گل‌های بیشتری بزنیم. فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند، من، فراس البریکان، عبدالله ردیف یا طلال حاجی. ما همه یک تیم و زیر پرچم یک کشور هستیم و هر کاری را انجام می‌دهیم، برای موفقیت تیم است.

الشهری در مورد رویارویی با تیم ملی عمان گفت: ما قبلا مقابل تیم ملی عمان بازی کرده‌ایم و یکی از سخت‌ترین دیدارهای مقدماتی جام جهانی بود. قدرت تیم ملی عمان را می‌دانیم و معتقدم رقابت برای صعود بین ما و آنها از این گروه خواهد بود.

او یادآور شد: پیروزی مقابل آرژانتین در نخستین بازی جام جهانی انگیزه زیادی به ما داد تا بتوانیم به این باور برسیم که توانایی شکست دادن هر تیمی را داریم.