یوردی کرایوف معتقد است عملکرد رئال مادرید در لیگ قهرمانان ربطی به شانس ندارد و آن ها کیفیت خود را نشان می دهند.

یوردی کرایوف، مشاور باشگاه بارسلونا در مصاحبه جدید خود در مورد مسائل بسیاری از جمله شایعات در مورد آینده فرنکی دی یونگ، تمدید قرارداد آرائوخو و نقل و انتقالات بارسلونا صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از اسپورت، یوردی کرایوف در مورد شایعات حول آینده فرنکی دی یونگ گفت:

الان زمان صحبت در مورد این دسته از مسائل نیست. قبل از این که بخواهیم به آینده هر یک از ما فکر کنیم، باید به اهدافمان در این فصل دست پیدا کنیم. تمدید قرارداد آرائوخو؟ در هفته های آینده ما روی ادامه کار بازیکنانی که روی آن ها حساب می کنیم، کار خواهیم کرد. سعی می کنیم در مورد بقیه هم به همین موفقیت دست پیدا کنیم. خواهیم دید که موفق می شویم یا خیر.

پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو؟ همه چیز به این بستگی دارد که چگونه می توانیم در این پنجره تلاش کنیم. موضوع فیرپلی مطرح است و کلید نقل و انتقالات خواهد بود و ما هیجان زده هستیم. مسئله مهم ایجاد یک تیم متعادل خواهد بود و بازیکنانی با ویژگی های مشخص پیدا کنیم. گاهی فراموش می کنیم که نباید برای فقط یک ستاره کار کنیم و تیم باید متعادل باشد. ترجیح می دهم زیاد در مورد نام ها صحبت نکنم. تا امروز، آخرین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که انتقال های احتمالی را گران تر کنیم.

فوتبال در حال تغییر است و باید پذیرای این تغییرات باشیم. مهم است که شرایط را به خوبی آنالیز کنیم و مطمئن شویم که ارتباط و هماهنگی خوبی بین سرمربی و باشگاه وجود دارد. باید آماده باشیم تا اقدامات ضروری را انجام دهیم. می خواهیم بهترین تیم ممکن را در اختیار سرمربی قرار دهیم. ما بیشتر روی کل تیم متمرکزیم تا شخص بازیکنان. ما آخرین کسی هستیم که در مورد بازیکنانی که با باشگاه دیگری قرارداد دارند، تصمیم می گیریم. چند هفته اخیر پیچیده بوده است اما قبل از بازی های اخیر، روند ما فوق العاده بود. در دسامبر ما شرایط پیچیده ای داشتیم و چند ماه بعد، ما در مورد احتمال فتح یک جام هیجان زده بودیم. باید همین نگرش را حفظ کنیم. از اینجا به بعد، باید به اهدافمان دست پیدا کنیم و برای بهبود ترکیب تیم تلاش کنیم. 

رئال مادرید در لیگ قهرمانان؟ وقتی برای چندین مرحله حذفی متوالی این عملکرد را دارند، دیگر نمی توان نام آن را شانس گذاشت. این کیفیت، باور، شخصیت و ذهنیتی است که آن ها دارند. باید کمی شانس داشته باشید اما وقتی چیزی تکرار می شود، نمی تواند شانسی باشد.