به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای فصل بسیاری برای رئال مادرید شانسی در لیگ قهرمانان تصور نمی‌کردند. برخی در لالیگا نیز شانس اتلتیکو را بیشتر می‌دانستند ولی به مقطع پایانی فصل رسیده‌ایم و رئال تقریبا قهرمانی‌اش در لالیگا را قطعی کرده و در لیگ قهرمانان نیز پس از شکست 4-3 از سیتی، این شانس را دارد تا هفته بعد در برنابئو جبران کرده و راهی فینال رقابت‌ها شود. 

 

پپ گواردیولا در نشست خبری خود موفقیت رئال و پیروزی این تیم بر چلسی و پی‌اس‌جی در مراحل قبل را نتیجه شانس و تصادف ندانست و الکس دل پیرو اسطوره فوتبال ایتالیا نیز امروز گفت که کیفیت و ذهنیت برتر رئال باعث شده تا این تیم بر خلاف پیش بینی‌ها به نیمه نهایی برسد.

جوردی کرویف یکی از مدیران بارسا نیز با پپ و دل پیرو موافق است. او به خبرنگاران گفت:« این اولین بار نیست که رئال به نیمه نهایی می‌رسد. سال گذشته در این مرحله بودند و در یک‌دهه گذشته بارها به مراحل پایانی رسیده‌اند. این اصلا تصادفی نیست و من شانس را در این موفقیت دخیل نمی‌دانم. شاید یک بار شانس به شما رو کند ولی رئال به‌خاطر شخصیت و ذهنیت قدرتمندش و نیز اعتماد به نفسی که دارد توانسته در لیگ قهرمانان موفق کار کند. البته که هر تیمی به کمی شانس هم نیاز دارد ولی در مورد رئال این کیفیت و شخصیت برتر است نه شانس.»

 

جذب ارلینگ هالند و لواندوفسکی:« در مورد هالند دیروز خوان لاپورتا، رئیس باشگاه واضح صحبت کرد. من نه چیزی را تایید می‌کنم و نه تکذیب. ترجیح می‌دهم در مورد تیم خودمان حرف بزنم. در مورد لواندوفسکی هم باید بگویم که شاید رویاپردازی رایگان باشد ولی بازیکنان بزرگ خیر.»