به گزارش "ورزش سه"، شاهزاده ولید بن بدر بن سعود در مورد بازیکنانی که توسط روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان سعودی از فهرست جام ملت‌های آسیا کنار گذاشته شدند، اظهار نظر کرد.

سلمان الفرج، سلطان الغنائم و نواف العقیدی 3 بازیکنی هستند که از لیست مانچینی برای حضور در جام ملت‌های آسیا خط خوردند. سرمربی ایتالیایی مدعی شد این بازیکنان اعلام کرده بودند فقط حاضر هستند تا به‌صورت فیکس در این تورنمنت بازی کنند و به همین دلیل خط خوردند.

این 3 بازیکن سخنان مانچینی را تکذیب کردند و مدعی شدند که چنین درخواستی را مطرح نکرده بودند. تیم ملی فوتبال عربستان امروز باید در دور اول مرحله گروهی جام ملت‌ها به مصاف عمان برود.

1979321

شاهزاده الولید بن بدر از طریق حساب کاربری خود در برنامه ایکس نوشت: "با فرض اینکه آنچه مانچینی اعلام کرده درست باشد، آیا هیچ یک از بازیکنان از تیم ملی عذرخواهی کرده است؟ اگر این اتفاق واقعا افتاده، آیا دو عذرخواهی همزمان وجود داشت؟ این بازیکنان در اردوهای قبلی، چه از نظر فنی و چه از نظر اخلاقی هیچ چیزی به غیر از خوبی از خود نشان ندادند. این یک سابقه وحشتناک است."

او با انتقاد به تصمیمات مانچینی اضافه کرد: "هر فرد عاقل یا آشنا به امور ورزشی باید متوجه شود که یک عیب بزرگ وجود دارد. چه در مربی و چه در فضای عمومی اردو که 6 بازیکن را مجبور به عذرخواهی کرد. اگر این اتفاق صحت داشته باشد، قطعاً تقصیر مسئولان یا سرپرستان تیم ملی است که چنین فضایی را تشکیل دادند. به این فرض برمی‌گردیم که آنچه بازیکنان گفته‌اند درست باشد."