به گزارش "ورزش‌سه"، حيدر افسري سرپرست تيم  فوتبال گل گهر سيرجان در گفتگويي با "ورزش‌سه" از آخرين خبر‌ها درمورد فعاليت اين باشگاه در نقل و انتقالات نيم فصل صحبت كرد.

*از فعالیت‌های گل گهر در پنجره زمستانی بگویید.
با توجه به اينكه اكثر بازيكنان تيم ها تحت قرارداد هستند، بالطبع فعاليت تيم ها هم در نقل و انتقالات زمستاني هم كمتر هست . تيم ما هم با توجه به شرايط موجود ، ليست ورودي و خروجي خاصي ندارد.

*در نقل و انتقالات نيم فصل بازيكني از گل گهر جدا شده است؟
تا به الان تنها خروجي تيم ما ، محسن فروزان بوده كه به صورت توافقي قرار دادشان را فسخ كردند و به جز ايشان هيچ بازيكن ديگري جدا نشده است.

*آقاي مارينوس اوزونيديس ليست ورودي و خروجي به مديريت باشگاه داده است؟
ما فعاليت خاصي براي نقل و انتقالات نيم فصل نداريم تنها به فكر گزينه جانشين براي آقاي فروزان هستيم و ليست مازادي هم نداريم.

1972079

*گزينه مد نظر كادر فني براي خط دروازه ايراني هست يا خارجي ؟
٥-٦ تا گزينه خارجي را كادر فني دارند آناليز مي كنند اما تمايل باشگاه بيشتر به جذب دروازه بان ايراني هست و با توجه به اينكه به جز آقاي اخباري، ما دو دروازه بان جوان هم داريم (كيا - پور حاتم) ، به احتمال زياد از ليگ دسته اول، دروازه بان جذب كنيم و تكليف خط دروازه تيم ما تا هفته ي آينده مشخص خواهد شد

*براي جذب دروازه بان خارجي مشكلي از بابت رعايت سقف قرارداد نداريد ؟
خير تيم ما جزوه معدود تيم هايي بود كه قانون سقف قرار داد رعايت كرده و با توجه به اينكه محسن فروزان هم از تيم جدا شده، ما براي جذب بازيكن خارجي هم بودجه لازم را داريم و از اين بابت به مشكلي برنخواهيم خورد.

*نويد عاشوري يكي از بازيكناني بود كه طي روز هاي گذشته استوري هايي گذاشته بود و شايعه شده بود كه به استقلال خواهد پيوست . احتمال اين اتفاق يا جابه جايي با بازيكني از استقلال هست ؟

خير . هيچ كدام از تيم هاي پايتخت پيشنهادي به بازيكنان تيم ما براي نيم فصل ارائه نكردند و چنين چيزي وجود ندارد.