به گزارش"ورزش سه"، اگرچه ویکتور اوسیمن دور از ناپولی در مسابقات جام ملت‌های آفریقا حضور دارد اما همچنان به این تیم فکر می‌کند.

اوسیمن جام ملت‌ها را به همراه نیجریه به خوبی آغاز کرده و در برتری مقابل گینه بیسائو برای تیمش گلزنی کرد. اما در حالی که او منتظر بازی روز پنجشنبه در دور دومین مرحله گروهی مقابل ساحل عاج است، مهاجم ایتالیایی از فکر کردن به ناپولی دست نمی‌کشد.

1979525

اوسیمن درمورد رابطه خود با آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، گفت:"من از رفتار رئیس باشگاه خوشحالم. من رابطه بسیار خوبی با او دارم و با هم صمیمی هستیم. او از زمانی که در سال 2020 به ناپولی آمدم همیشه به من نزدیک بوده و همچنین رابطه خوبی با خانواده او دارم. برای من داشتن رابطه خوب با مالک تیم مهم است.  هیچوقت هیچ مشکلی بین ما وجود نداشت، اتفاقاتی که افتاد هیچ ربطی به رابطه من با او و خانواده‌اش نداشت. رئیس همیشه از من حمایت می‌کرد، حتی خارج از زمین، و من تمام تلاشم را برای بردن اسکودتو برای آن‌ها انجام دادم. همیشه داشتن این نوع رابطه با مالک باشگاه مهم است."

او در مورد احتمال انتقال به لیگ برتر انگلیس گفت:"البته، من دوست دارم روزی در این لیگ بازی کنم، در حال حاضر برنامه‌های دیگری برای حرفه‌ام دارم اما وقتی زمانش برسد از همه چیز باخبر می‌شوید."