به گزارش "ورزش سه"، تاتا مارتینو در اظهارات جدیدش تایید کرده که لیونل مسی، سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و لوئیس سوارز قرار نیست در تمامی رقابت‌های فصل آینده بازی کنند.

اینترمیامی در آستانه آغاز یک فصل دشوار با تقویم مسابقات فشرده است. آن‌ها قرار است 7 بازی پیش فصل در آمریکای مرکزی، خاورمیانه و آسیا داشته باشند.

مارتینو تایید می‌کند که متعادل کردن حجم کار برای بازیکنانش از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل است که می‌گوید نگران تعداد تماشاگران در مسابقات و فروش بلیط نیست.

1979702

مارتینو گفت:"ما وظیفه داریم مطمئن شویم زمانی که ستاره‌های بزرگ ما بازی نمی‌کنند، هواداران احساس خوبی در ورزشگاه داشته باشند. اگر هواداران بدانند که به دلایل مختلف مسی یا  بوسکتس یا آلبا بازی نخواهند کرد اما ما یک تیم بسیار رقابتی خواهیم داشت، یک پیام مهم را ارسال کرده‌ایم. بهترین بازیکنان معمولا در زمین حضور دارند، اما همچنین باید مطمئن شویم که تمامی اعضای تیم سالم هستند تا بتوانند یک فصل کامل را دوام بیاورند."

مارتینو با تاکید به تمایل خود برای استراحت دادن به بازیکنانش گفت:"فصل گذشته سخت بود، به ویژه با تمرکز روی اینکه آیا ما بلیت‌های بیشتری می‌فروختیم یا بلیت‌های کمتری. طرفداران می‌خواستند بدانند که چه کسی بازی می‌کند. دوست دارم آن‌ها در هر بازی بازی کنند، اما نمی‌توانیم نگران فروش بلیت باشیم. اگر آن‌ها سالم باشند، اکثر بازی‌ها را انجام خواهند داد."