به گزارش "ورزش سه"، بعد از مسائلی که پیرامون بازگشت امتیازات کسر شده از سپاهان و پرسپولیس پیش آمد مدیران استقلال طی چند واکنش اعتراض‌آمیز اعلام کردند که در نیم فصل دیگر مراعات سقف بودجه را نخواهند کرد و از این سقف عبور می‌کنند.

در این خصوص مدیریت باشگاه استقلال جلساتی را با برخی مسئولان فدراسیون فوتبال داشته و حالا آبی‌ها از موضع قبلی خود پایین آمده‌اند و قصدی برای عبور از سقف بودجه در نقل و انتقالات زمستانی ندارند.

باشگاه استقلال که با نظر جواد نکونام و طبق لیست او وارد نقل و انتقالات شده و مشغول مذاکره با بازیکنان مد نظر سرمربی است، برای آنکه یار جدیدی را به جمع نفراتش اضافه کند، باید برخی بازیکنان را از لیست خارج کند. از این رو با توجه به خارج شدن نام بازیکن و کاهش مبلغ پرداختی به او، نفرات جدید با همان مقدار به تیم اضافه می‌شوند.

فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا این باشگاه از سقف بودجه عبور نخواهد کرد، گفت: «بازیکنانی که از لیست خارج می‌شوند سقف را کاهش خواهند داد و بازیکنان ورودی و جدید سقف را پر خواهند کرد.»

به عبارت بهتر استقلالی‌ها به بازیکنان جدید خود مبلغی را پرداخت خواهند کرد که نیمی از مبلغ قرارداد نفرات مازاد خواهد بود تا از سقف بودجه عبور نکنند و بتوانند کار خود را به صورت قانونی جلو ببرند.