به گزارش "ورزش سه"، جیدون سانچو پس از یک دوره موفق در بروسیا دورتموند به منچستر یونایتد پیوست اما در این تیم ناکام شد و خیلی زود در بحران فرو رفت.

ستاره جوان انگلیسی پس از ورود اریک تن‌هاخ، در ابتدای این فصل با او به مشکل خورد و از تیم اصلی کنار گذاشته شد. پس از مدت‌ها محرومیت در یونایتد، او هفته گذشته با قراردادی قرضی به دورتموند برگشت.

او خیلی زود بازی اولش را هم برای زردپوشان انجام داد و در دیدار خارج از خانه مقابل دارمشتات موفق به ثبت یک پاس گل شد. سانچو در مصاحبه پس از بازی عنوان کرد که از بازگشت به دورتموند بسیار خوشحال است و می‌خواهد دوران خوبش در این تیم را تکرار کند.

1979898

با خبر آخر بیلد درباره سانچو، به‌نظر می‌رسد هواداران دورتموند نیز از بازگشت او خوشحال هستند و از اینکه دوباره او را در خط حمله تیم‌شان می‌بینند هیجان‌زده شده‌اند.

طبق این گزارش پیراهن شماره ۱۰ دورتموند با نام سانچو از هفته گذشته تا کنون ۵ هزار فروش داشته و سودی نیم میلیون یورویی برای پوما و باشگاه دورتموند به ارمغان آورده است.

هواداران در همان ساعات اولیه انتقال به سمت فروشگاه‌های باشگاه هجوم آورده بودند. با اینکه پیراهن موجود نبود، اما ۲۰۰۰ نفر آن را پیش‌خرید کردند و هزینه‌اش را پرداختند. برخی نمی‌خواستند منتظر بمانند و یک پیراهن بدون نام و شماره خریدند و با نام سانچو و شماره ۱۰ با ۷ یورو هزینه اضافه آن را شخصی‌سازی کردند.