به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالات ژانویه اریک دایر را جذب کرد. کریستوف فرویند و توماس توخل تایید کردند که برای جذب احتمالی بازیکنان دیگر و پر کردن جاهای خالی تیم در ادامه پنجره هماهنگ هستند.

باواریایی‌ها همچنان در پست‌های دفاعی دچار مشکل هستند و در خط هافبک نیز به بازیکن نیاز دارند اما با تأیید توخل و فرویند، تمرکز تیم فعلا بر روی خط دفاع و جستجو برای بازیکنان موجود در بازار است.

این تیم برای تعطیلات نیم‌فصل به پرتغال سفر کرده و در حال حاضر در حال گذراندن اردوی تمرینی در این کشور هستند. کریستوف فرویند امروز برای مشورت با توماس توخل درباره اهداف نقل و انتقالات تیم و همراهی با باشگاه به پرتغال سفر کرده که باعث شد هدف شوخی سرمربی آلمانی قرار بگیرد.

1979931

توخل در مصاحبه جدیدش درباره کورس قهرمانی بوندسلیگا گفت: «ما همه چیزهای لازم را در دست داریم، پس باید روی خودمان تمرکز کنیم. لورکوزن تیم خوبی دارد و خیلی خوب بازی می‌کند، بنابراین من از روند خوب آنها تعجب نمی‌کنم. ما روی خودمان تمرکز می‌کنیم و سعی می.کنیم دو بازی خانگی بعدی را ببریم تا فاصله را کم کنیم و روی آنها فشار بیاوریم. فصل هنوز طولانی است.»

او درباره سفر فرویند به پرتغال و پیوستن به اردوی تیم به شوخی گفت: «او هیچ بازیکنی با خودش نیاورد که به‌طور معمول غیرقابل قبول است، اما ما به او یک فرصت دیگر خواهیم داد.»