به گزارش "ورزش سه"، عمر صادق پس از اینکه در لیست تیم ملی نیجریه برای جام ملت‌های آفریقا قرار گرفت، رئال سوسیه‌داد را ترک کرد و به اردوی تیم ملی ملحق شد. با این حال با تایید پزشکان نیجریه، او به دلیل مصدومیت سه هفته‌ای به باشگاهش در اسپانیا برگشت و جام ملت‌ها را از دست داد.

با این حال او فقط یک هفته پس از این اتفاق، در بازی سوسیه‌داد مقابل اوساسونا در چارچوب مسابقات جام حذفی، در دقیقه ۷۳ به‌عنوان یار تعویضی به بازی رفت و حتی آمادگی بالایی هم داشت.

او پیش از این در دو روز گذشته در تمرینات گروهی سوسیه‌داد هم شرکت کرده بود و کاملاً آماده به‌نظر می‌رسید. خوزه پسیرو، سرمربی تیم ملی نیجریه، پس از اینکه فهمید صادق هیچ مشکلی ندارد اعتراف کرد که مشخص نیست چگونه این ستاره هفته‌ها زودتر از موعد از بند مصدومیت رها شده است.

او گفت: «باور کنید نمی‌دانم چه بگویم. من هم گیج هستم اما چه بگویم. گزارشی از تیم پزشکی نیجریه دریافت کردم که گفتند او حداقل تا ۱۵ روز دیگر نمی‌تواند تمرین کند و در کل سه هفته نیاز دارد که کاملا آماده شود. باشگاهش اصرار داشت که او باید برگردد و ما هم پس از جلسه‌ای با بازیکن به او گفتیم که به اسپانیا برگردد.

1979975

خود بازیکن هیچ اصراری برای بازگشت به سوسیه‌داد نداشت. بازیکن می‌خواست بماند و من هم می‌خواستم او بماند، اما در روز آخر، باید انتخاب می‌کردیم که چکار کنیم و در نهایت او را جایگزین کردیم. من خوشحالم زیرا او به خوبی بهبود یافته است و ناراحت هستم زیرا او اینجا نیست تا به ما کمک کند.»