به گزارش "ورزش سه"، علی سالمین، بازیکن تیم ملی امارات و باشگاه الوصل، در آستانه دیدار دوم این تیم برابر فلسطین در گفت‌وگویی به تمجید از پائولو بنتو پرداخت و گفت: بنتو موفق شد ترکیب خوبی ایجاد کند و روحیه رقابت و پیروزی را در روح بازیکنان القا کند. امیدوارم در کنار بازیکنان تیم در ارائه عملکرد خوب و کسب نتیجه‌ای که باعث خوشحالی هواداران شود، موفق باشیم.

وی افزود: آرزوی ما این است که در این مسابقه پیروز شویم و به امتیاز ششم برسیم که ما را به مرحله بعد نزدیک می‌کند. همه در تیم، یکدل هستند، چه کسانی که بازی کنند و چه بیرون بمانند. این چیزی است که روحیه ما را بالا می‌برد.

سالمین در ادامه گفت: ما قدرتی داریم که تیم را قادر می‌سازد تا به موفقیت برسد. همبستگی بازیکنان یک موضوع مهم و مثبت است و این موضوعی که به ما در هر مسابقه کمک می‌کند. همه ما برای تیم ملی امارات کار می‌کنیم.

ستاره امارات در پایان عنوان کرد: مهم‌ترین چیز میل و روحیه تیمی است که ما را در بازی اول به پیروزی رساند، اما البته هنوز صعود نکرده‌ایم و قدم‌های بعدی سخت‌تر است. با همان انگیزه و آمادگی بازی اول، به مصاف دوم می‌رویم تا به پیروزی برسیم.