به گزارش "ورزش‌سه"، بی‌خود نیست که نسل فعلی فوتبال ایران داعیه بهتر بودن نسبت به نسل ۹۸ را دارند که ستارگان نامداری همچون احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی و علی دایی در آن حضور داشتند.

در نسل فعلی هم البته بازیکنانی وجود دارند که برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران جاودانه خواهند شد و البته این نسل فقط در چند بازیکن خلاصه نمی‌شود و به سادگی نمی‌توان از برخی نام‌های دیگر هم به سادگی عبور کرد. 

1980254

به‌عنوان مثال می‌توان به مهدی قایدی و علی قلی‌زاده اشاره کرد. دو بازیکنی که در نگاه اول ذخیره‌های بازیکنان قدیمی‌تر به شمار می‌روند, اما به وقت هنرنمایی در زمین فوتبال چیزی از رقبایشان کم‌ ندارند و در رقابت‌های باشگاهی نیز این موضوع را به خوبی نشان داده‌اند. 

درباره قایدی و قلی‌زاده نکته ویژه‌‌ای که آنها را نسبت به سایر بازیکنان تیم ملی متمایز می‌کند، سرعت و تکنیک‌ خیره‌کننده این دو وینگر چپ و راست است که با حرکت‌های نفوذی و در عرض ویران کننده‌ای که دارند، هر دفاعی را به زحمت می‌اندازند و البته در تمرینات نیز چالش بزرگی برای مدافعین تیم‌های خود ایجاد می‌کنند که البته به زیباتر و چالشی‌تر شدن تمرین هم کمک می‌کند؛ چیزی که این روزها در تیم ملی با حضور این دو بازیکن فانتزی شاهدش هستیم.