به گزارش "ورزش سه"، دیویس، هدف اصلی باشگاه مادریدی برای دفاع چپ و قراردادش با بایرن در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد. قیمت دیویس در تابستان پیش‌رو کمتر خواهد شد و رئال می‌خواهد اولین پیشنهاد رسمی خود به بایرن را در تابستان ارائه کند. دیویس نیز از این شرایط استفاده کرده و از بایرن دستمزدی دو برابر دستمزد کنونی را خواسته است. 

1977106

طبق ادعای بیلد، پاسخ بایرن به دیویس منفی بوده و اعلام شده که در بایرن به او چنین دست‌مزدی پرداخت نخواهد شد. به این ترتیب ستاره کانادایی را باید نزدیک‌تر از قبل به رئال دانست.

در همین رابطه همچنین ادعا شده است که بایرن با علم به این موضوع قصد دارد مذاکرات با رافا مارین، مدافع 21 ساله رئال، که قرضی در آلاوس بازی می‌کند را شروع کند.

1980414

مارین در تابستان قرضی راهی آلاوس شد و اخیرا با مصدومیت داوید آلابا قرار شده بود به رئال برگردد که آلاوس مخالفت کرد. او یک سال و نیم دیگر با رئال قرارداد دارد و شرایطش مشابه دیویس در بایرن است. مارین از 13 سالگی در رئال مادرید حضور دارد و گفته می‌شود برای فصل بعد روی او در تیم اول حساب می‌کنند و قصد تمدید با وی را دارند.

همه نیاز بایرن برای تقویت خط دفاع را می‌دانند و اینکه احتمال جدایی دی لیخت در تابستان نیز بالاست. بیلد نوشته است که بایرن در صورت از دست دادن دیویس، به سراغ مارین خواهد رفت تا او را از رئال جذب کند. به این ترتیب اقدام رئال برای جذب دیویس نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.