سرمربی لیورپول از پیروزی تیمش برابر ویارئال می گوید. 

یورگن کلوپ در مورد پیروزی لیورپول برابر ویارئال صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش سایت یوفا، لیورپول با پیروزی 2-0 مقابل ویارئال در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در آستانه صعود به فینال قرار گرفته است. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مصاحبه پس از بازی در مورد عملکرد شاگردانش توضیحاتی را ارائه داد.

واضح بود که باید دائما به پرس کردن ادامه بدهیم. ویارئال تیمی است که اگر تنها یک لحظه از زیر فشار خارج شود، می تواند خطر ایجاد کند. در اکثر صحنه ها به خوبی کارمان را انجام دادیم و در مجموع هم بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم. عملکردمان در نیمه اول خیلی خوب بود. در نیمه دوم لازم بود که به رویکرد مثبتمان ادامه دهیم و ذهنیت را حفظ کنیم. تا اینجا همه چیز خوب است؛ باید به ویارئال سفر کنیم و آنجا تلاش خواهیم کرد تا به فینال صعود کنیم.

برای داشتن عملکردی شبیه به این بازی، باید کاملا حواس جمع باشیم، و با روحیه ای مناسب وارد زمین شویم. ما 2-0 جلو هستیم و این خوب است. شرایطمان نسبت به قبل از شروع بازی بهتر شده اما می دانیم که هنوز چیزی تمام نشده است. مانه نمایش های خیلی خوبی ارائه می دهد، دوست دارم او را در مرکز خط حمله بازی بدهم اما سادیو توانایی بازی کردن در چپ و راست را هم دارد. در عین حال دوست دارم ژوتا و فیرمینو را نیز در مرکز خط حمله به زمین بفرستم؛ لازم نیست که حتما یک ترکیب ثابت از بازیکنان را در خط حمله داشته باشیم.