سرمربی ویارئال از شکست تیمش برابر لیورپول می گوید. 

اونای امری در مورد شکست ویارئال برابر لیورپول صحبت کرده است.

طرفداری | به گزارش سایت یوفا، ویارئال در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2-0 مقابل لیورپول شکست خورد و با احتساب این نتیجه، کار سختی در دلا سرامیکا پیش رو دارد. اونای امری، سرمربی ویارئال در مصاحبه پس از بازی مطالب جالبی را عنوان کرد.

در نیمه نهایی باید با این رقیبان قدرتمند روبرو شوید که اغلب آنها مانند همین لیورپول، روی فرم هستند. می خواستیم برنده شویم، می خواستیم کنترل را در دست بگیریم  اما آنها اجازه این کار را به ما نداند. ما نمی توانستیم آنها را گام به گام تعقیب کنیم. تا جایی که می توانستیم در دفاع مقاومت کردیم تا در بازی دوم شانس صعود داشته باشیم. بازی در دلا سرامیکا (استادیوم خانگی ویارئال) متفاوت خواهد بود. آنجا قرار است بیشتر از اینها لیورپول را بیازماییم.

 فراموش نکنید که حریف ما لیورپول است. آنها قوی هستند و بخت اصلی صعود به حساب می آیند. اما می دانیم که می توانیم با آنها رقابت کنیم و هفته آینده شانس خودمان را محک خواهیم زد. برای این بازی برنامه هایی داشتیم اما عملی نشد. می‌توانست بدتر از این هم باشد چون چند گل آنها مردود اعلام شد. اما می دانیم که بازی خانگی قرار است متفاوت باشد؛ همچنان به صعود باور داریم.