به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل جاری نتایج چشمگیری کسب نکرده و شکست 4-1 مقابل رئال مادرید در فینال سوپرجام اسپانیا موجب شد تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز یک جام مهم را از دست بدهد.

همین نتایج موجب شد تا آینده ژاوی هرناندز روی نیمکت بارسلونا در هاله‌ای از ابهام باشد و اسامی مختلفی برای جانشینی این مربی مطرح شود.

با توجه به آمار قابل توجه فرانسیسکو خاویر گارسیا پیمینتا در لاس پالماس، جای تعجب نیست که نام او نیز حوالی بارسا مطرح شود.

1980594

گارسیا پیمینتا مربیگری تیم جوانان بارسلونا را در کارنامه‌اش دارد. لاس پالماس که سال گذشته به لالیگا صعود کرد، این فصل در رده نهم قرار دارد و پس از رئال مادرید دومین خط دفاعی برتر لالیگا را دارد.

در کنفرانس خبری پیش از بازی لاس پالماس مقابل رایو وایه‌کانو از پیمنتا درباره بازگشت به عنوان سرمربی بارسلونا سوال شد و او پاسخ داد: "واقعا؟ حتی چنین چیزی به ذهن من هم خطور نکرده بود. به لطف لاس پالماس من در لالیگا هستم. ما با هدف صعود به لالیگا رسیدیم و به آن هم دست پیدا کردیم. اکنون، تنها هدف، بقا است. زمانی که به این هدف برسیم، قدم دیگری به عنوان مربی برخواهم داشت، اما اکنون نمی‌توانم بگویم که چه اتفاقی می‌افتد."