به گزارش "ورزش سه"، مراسم گلوب ساکر امشب برگزار شد و بهترین‌های هر بخش معرفی شدند. جایزه بهترین بازیکن سال در بخش مردان به ارلینگ هالند داده شد.

ستاره منچستر سیتی برخلاف مراسم روز دوشنبه د بست که در آن حاضر نشد و فقط پدرش را فرستاده بود، در مراسم امشب حضور داشت و جایزه‌اش را دریافت کرد.

او در سال ۲۰۲۳ با گلزنی‌هایش در منچستر سیتی به رکوردهای زیادی دست یافت و توجه فوتبال‌دوستان را جلب کرد. این بازیکن نروژی در مراسم توپ طلا و د بست پایین‌تر از لیونل مسی قرار گرفت و نتوانست این جوایز را ازآن خودش کند.

1980638

امشب اما خبری از این اتفاق نبود و هالند بالاتر از همه به‌عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد. او پس از به‌دست آوردن این عنوان از باشگاه منچستر سیتی، خانواده‌اش و دست‌اندرکاران مراسم گلوب ساکر تشکر و درباره شرایط فعلی‌اش صحبت کرد.

او گفت: «خانواده و اعضای باشگاه منچستر سیتی نقش بزرگی در این جایزه دارند. از همه آنها تشکر می‌کنم. از کسانی که باعث شدند من در اینجا باشم و من را مستحق دریافت جایزه دانستند ممنونم.

منچستر سیتی باشگاه بسیار بزرگی است. در اینجا احساس خوبی دارم و از اینکه عضوی از سیتی هستم لذت می‌برم. امیدوارم هر چه زودتر از مصدومیت ریکاوری کنم و دوباره به زمین فوتبال برگردم زیرا به خاطر بازی نکردن مریض شده‌ام.»