به گزارش ورزش سه، مهدی قایدی و علی قلی‌زاده دو بازیکن با نبوغ تکنیکی بالای تیم ملی ایران هستند که یکی داخل زمین و دیگری روی نیمکت قرار دارد، مهدی قایدی پس از گلزنی به سمت علی قلی‌زاده رفت و جشن دو نفره ای را هم انجام دادند.

مهدی قایدی در حالی که تیم ملی در شکل دادن حرکات تیمی چندان عملکرد خوبی نداشت با استفاده از تکنیک فردی و هوش بالایی که دارد چندین موقعیت برای ایران ایجاد کرد، این شرایط در سمت راست زمین هم در صورت آمادگی علی قلی‌زاده اتفاق خواهد افتاد، علی قلی‌زاده و محمد محبی دو بازیکن تکنیکی و سرعتی تیم ملی هستند که پشتوانه خوبی برای قایدی و علیرضا جهانبخش خواهند بود.

1980674

علی قلی‌زاده در این مسابقات هنوز فرصت حضور پیدا نکرده و باید دید در ادامه بازی ایران و هنگ‌کنگ به میدان خواهد آمد یا در دیدار مقابل امارات امیر قلعه نویی شانس حضور به او را خواهد داد.

حضور مهدی قایدی و علی‌قلی‌زاده به صورت همزمان شاید از لحاظ پرس، قدرت دفاعی و بازگشت به عقب تیم ایران را آسیب‌پذیر کند اما استفاده از دو بازیکن فانتزی یکه در مقابل یک را به سادگی برمی‌دارند و پای تخصصی فوق‌العاده ای دارند ایران را در سطح دیگری از بازی هجومی قرار خواهد داد.