به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که در فصل جاری لیگ برتر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده، یکی از تیم‌های بلاتکلیف لیگ برتر در تعطیلات نیم فصل محسوب می‌شود. نارنجی‌پوشان بعداز نمایش خوب در پایان نیم فصل مقابل پرسپولیس، تا الان حتی یک جلسه تمرینی نیز نداشتند و جدا از این مساله شایعات متعددی از این باشگاه به گوش می‌رسد.

در روزهای گذشته با مصاحبه‌هایی که حسین پورمحمدی مدیرعامل مس رفسنجان انجام داد، بحث احتمال قطع همکاری با ساکت الهامی بر سر زبان‌ها افتاد. به همین خاطر طی چند روز گذشته جلسات مختلفی در شرکت مس ایران و همچنین میان مسئولان مس رفسنجان درباره وضعیت نیمکت نارنجی‌پوشان برگزار شد.

با وجود برگزاری جلسات پرتعداد اما هنوز تکلیف مس رفسنجان روشن نشده و مشخص نیست چه اتفاقاتی در انتظار این باشگاه خواهد بود.

در کنار این مساله شاهد فسخ قرارداد تعدادی از اعضای مس رفسنجان در روزهای گذشته بودیم؛ علاوه بر جدایی برخی مسئولان این تیم، محسن آذرباد کاپیتان باسابقه نارنجی‌پوشان دیروز قراردادش را به صورت توافقی فسخ کرد و جدا شد؛ همچنین نیما انتظاری هافبک مسی‌ها هم برای رفتن به خدمت سربازی با ملوانان به توافق رسیده است. از سوی دیگر بحث جدایی محمد خدابنده‌لو و حضور او در پرسپولیس هم داغ شده است.

در چنین شرایطی همه در انتظار تعیین تکلیف کمیته راهبردی و ورزش شرکت مس ایران درباره باشگاه مس رفسنجان هستند. موضوعی که می‌تواند باعث شروع تمرینات این تیم برای نیم فصل دوم و آغاز رسمی فعالیت‌های نقل و انتقالاتی مسی‌ها شود.

باید منتظر ماند و دید چه زمانی قرار است تکلیف نیمکت مس رفسنجان و وضعیت این تیم برای نقل و انتقالات مشخص شود. البته که پنجره نقل و انتقالاتی مس رفسنجان هم بسته شده و مدیران باشگاه بعد از تعیین تکلیف کادرفنی باید قبل از هرچیزی برای باز کردن پنجره اقدام کنند.