به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان یکی از باشگاه‌هایی است که فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود در نیم فصل را از مدت‌ها قبل استارت زده است. قرمزپوشان اهوازی که برای بازگشت به دوران خوب خود برای تقویت کادر بازیکنان خود استارت زده‌اند، تاکنون در نقل و انتقالات زمستانی موفق به جذب احسان پهلوان ستاره پیشین سپاهان و پرسپولیس شده‌اند.

مدیران فولاد اگرچه با چند بازیکن دیگر هم توافقاتی داشته‌اند، اما با توجه به پُربودن لیست بزرگسال فعلا قرارداد جدیدی به امضا نرسانده‌اند و باید برای قطع همکاری با برخی بازیکنان به توافق برسند.

ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی فولاد نام تعدادی از بازیکنان خود را در لیست خروجی قرار داده و در روزهای گذشته بهرام رضاییان مدیرعامل قرمزها مذاکراتی با این نفرات برای فسخ قرارداد داشته است.

با توجه به مبالغ قرارداد و البته مدت قرارداد بازیکنانی که نام آنها در لیست خروجی قرار گرفته، فسخ قرارداد این نفرات به سادگی امکان پذیر نیست. از باشگاه فولاد خوزستان خبر می‌رسد بازیکنانی که در لیست خروجی سرمربی اسپانیایی هستند، تاکنون حاضر به بخشش مبلغی از قرارداد خود و جدایی توافقی نشده‌اند و همین مساله کار فولادی‌ها را در نقل و انتقالات سخت کرده است.

مذاکرات مدیران فولاد با بازیکنانی که مد نظر سرمربی اسپانیایی نیستند، ادامه دارد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی حول نقل و انتقالات این باشگاه رخ می‌دهد.

بی‌شک جذب قطعی بازیکنان جدید مورد نظر فولاد خوزستان در گروی خالی شدن لیست بزرگسال است و به همین خاطر باید شاهد فسخ قرارداد تعدادی از نفرات قرمزپوش در روزهای آینده باشیم.