کاپیتان قرمزها معتقد است لیورپول در خانه ویارئال کار سختی خواهد داشت.

جوردن هندرسون می گوید کار لیورپول برای صعود به فینال هنوز تمام نشده است.

طرفداری| به گزارش وب سایت رسمی لیورپول، از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان، لیورپول دیشب در آنفیلد میزبان ویارئال بود و توانست حریفش را با دو گل شکست دهد. گل اول قرمزها روی سانتر جوردن هندرسون و تغییر جهت توپ بعد از برخورد با بازیکن ویارئال به دست آمد تا مقاومت زیردریایی های زرد در هم شکسته شود. بعد از این دیدار، کاپیتان قرمزها در مورد برد مقابل تیم اسپانیایی صحبت کرد. صحبت های هندرسون را در ادامه می خوانید:

شکستن مقاومت ویارئال

آنها تیم سازمان یافته ای هستند و می دانستیم کارمان را سخت می کنند اما اهمیت زیادی داشت به کارمان ادامه بدهیم، مثبت نگر باشیم و این اعتماد به نفس را داشتیم که اگر توپ را سریع به جریان در بیاوریم، در نهایت مقاومت آنها را در هم می شکنیم و این کار را با دو گل انجام دادیم.

تغییر جهت توپ و گل اول

 تغییر جهت داد؟ فکر کردم مستقیم وارد دروازه شد!(می خندد) اندکی شانس آوردیم اما وقتی حریف انقدر دفاع می کند به اندکی شانس هم نیاز دارید. در گل اول شانس آوردیم و سپس فکر می کنم همین اتفاق باعث خوشحالی هواداران شد و خدا را شکر یک گل دیگر هم زدیم.

کیفیت دفاعی لیورپول

 فکر می کنم در اکثریت زمان بازی خوب بودیم. وقتی توپ را از دست می دادیم، سریع تلاش می کردیم آن را پس بگیریم و برای حریف مشکل ساز شویم و فکر می کنم این موضوع چندین بار کار را برای آنها واقعا سخت کرد. باید برای حریف هم احترام قائل شد. آنها تیم خوبی هستند و در هم شکستن مقاومتشان کار سختی بود و هنوز کار تمام نشده است. در خانه ویارئال آزمون سختی داریم.