به گزارش ورزش سه، کره جنوبی برای قطعی کردن صعود و صدرنشینی گروه E باید در دیدار امروز مقابل اردن به برتری برسد.

این دو تیم درحالی به مصاف هم خواهند رفت که در بازی اول پیروز شدند و با 3 امتیاز امیدهای اصلی این گروه برای صعود هستند، البته با اتفاقاتی که در دیدار ژاپن و عراق افتاد، تیم اول این گروه به احتمال فراوان به دیدار ژاپن خواهد رفت که بازی سختی خواهد بود.

اردنی ها در این مسابقه با سه مدافع میانی به میدان آمده و کره‌ای ها بدون تغییر نسبت به بازی اول در میدان حاضر شده است.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های عربستان و عمان را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا – گروه E شنبه: 30/10/1402 ؛ ساعت: 15:00 / ورزشگاه:استادیوم الثمامه، دوحه

ورزشگاه: استادیوم الثمامه، دوحه

داور: سلمان احمد (قطر)


کره جنوبیترکیب کره جنوبی:

جو هیون وو - لی کی جی - کیم مین جائه -پارک یونگ وو - هوانگ این بئوم - سون هیونگ مین - چو گوئه سونگ - لی جائه سونگ - جونگ سئونگ هیونگ - لی کانگ این سئول یونگ وو

سرمربی: یورگن کلینزمن


اردنترکیب اردن:

یزید ابولیلا - سالم العجالین - یزان العرب - عبدالله نصیب - محممود المردی - رجایی عاید - نذار الرشیدان -احسان حداد - علی علوان - یزان النعیمات - موسی التعمری

سرمربی: حسین عموتا


کرنومتردقایق حساس:

دقیقه 5: حرکت در عمق سون هیون مین با تکل خطرناک بازیکن اردن همراه شد و این صحنه مورد بررسی وار قرار گرفت و در نهایت داور مسابقه خیلی زود به سود کره پنالتی اعلام کرد.
دقیقه 17: حرکت موسی التعمری در محوطه کره با صحنه مشکوک همراه شد اما داور تصمیم گرفت مهاجم اردن را با کارت زرد جریمه کند.
دقیقه 19: ضربه سون هیون مین از داخل محوطه جریمه به بازیکن اردن برخورد کرد و به شکلی خطرناک به بیرون رفت.
دقیقه 20: ضربه التعمری به شکل خطرناک با واکنش خوب جو هیون وو به کرنر رفت و در ادامه ضربه کرنر هم به شکل خطرناکی به بیرون رفت


توپ گلشرح گل

دقیقه 8 - سون هیون مین (کره جنوبی 1 - 0 اردن): سون هیون مین پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با ضربه چیپ دروازه اردن را باز کرد تا کره‌ای ها خیلی زود به برتری در این مسابقه برسند.

دقیقه 39 - پارک یوو ون گل به خودی (کره جنوبی 1 - 1 اردن): پس از چندین حمله پیاپی و بازی خوب اردن روی توپ ارسالی از نقطه کرنر مدافع کره به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا بازی به تساوی برسد.