به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عربستان در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا فردا به مصاف قرقیزستان می‌رود.

عربستان امیدوار است پپس از برتری 2-1 مقابل عمان به دومین پیروزی در این رقابت‌ها دست یابد تا به امتیاز ششم برسد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

مانچینی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا گفت: "هیچ دیدار آسانی در این رقابت‌ها وجود ندارد. تمام مسابقات مهم هستند و آرزوی پیروزی داریم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم. هر دیدار محاسبات متفاوتی دارد، جدا از حریف، مسابقات هم سخت هستند، چرا که در یک تورنمنت بزرگ قرار داریم و باید هر دیدار را به شکلی متفاوت و مناسب انجام دهیم."

1981037

او با اشاره به شکست ژاپن مقابل عراق اضافه کرد: "چه کسی فکر می‌کرد عراق ژاپن را شکست دهد؟ این نشان می‌دهد که همه احتمالات در این رقابت‌ها وجود دارد، بنابراین باید بازی عمان را فراموش کنیم و روی بازی قرقیزستان تمرکز کنیم. امیدوارم به جام قهرمانی برسم اما این کار و تمرکز بیشتری می‌طلبد. ما تمام توان خود را برای این کار انجام خواهیم داد. از سختی این کار آگاهیم و رقبای سرسختی اینجا حضور دارند اما تلاش می‌کنیم تا مرحله به مرحله روی هر مسابقه تمرکز کنیم."

مانچینی با اشاره به حواشی پیرامون تیم ملی عربستان گفت: "فضای اردو بسیار مثبت است، هیچ بحرانی وجود ندارد. بازیکنان خوشحال هستند و امیدواریم این جو مثبت ادامه داشته باشد. نمی‌خواهم دوباره در مورد این حواشی صحبت کنم. این پرونده بسته شده است."