به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که بلافاصله پس از پیمودن مسیر سخت پرتغال تا ایران، در ترکیب تیم ملی برای بازی با عراق قرار گرفت، حالا پس از ثبت بیست و هفتمین گل ملی، امیدوار است تا مقابل امارات نیز در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

 

در بازی قبلی برابر عراق باتوجه به غیبت سردار آزمون، طارمی به تنهایی در نوک خط حمله تیم ملی قرار داشت و در کنار خود سامان قدوس و علیرضا جهانبخش را می‌دید که اتفاقا این مثلث سه نفره، در موقعیت‌سازی درخشان و هماهنگ ظاهر شدند و شاید اسکوچیچ برای دیدار با امارات هم از همین ترکیب بهره ببرد.

 

 

 

 

طارمی در حالی تمرین خود با ملی پوشان را انجام داد که ساعتی پس از پایان تمرین، تماشاگر دیدار تیم پورتو با ماریتیمو در چارچوب هفته بیستم لیگ پرتغال بود؛ جایی که این تیم در غیاب مهاجم و ستاره خود، موفق شد یاران علی علیپور را با یک گل شکست دهد.

 

نکته جالب درباره طارمی است که او فرصت این را دارد تا با گلزنی در بازی مقابل امارات، این تیم حاشیه خلیج فارس را به نخستین طعمه‌ای تبدیل کند که در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در دو بازی رفت و برگشت از طارمی گل خورده است.

 

 

 

 

از طرف دیگر گلزنی مهدی در این بازی، او را در کنار کریم انصاری‌فرد به پنجمین گلزن برتر فوتبال ایران تبدیل خواهد کرد و این لژیونر فوتبال تیم ملی شمارش معکوس تا رسیدن به رکورد 38 گل علی کریمی و جواد نکونام را استارت خواهد زد.