به گزارش ورزش سه، یک روز پس از اولین باخت ژاپن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مقابل عراق، تمرین پسران موریاسو شرایط متفاوتی داشت؛ میتوما ستاره ژاپنی برایتون که دچار مصدومیت شده بود، دیروز برای نخستین بار همراه با آبی پوشان ژاپن در تمرینات حاضر شد.

میتوما که هنگام مصدومیتش مدت زمان غیبتش تا ۶ هفته ارزیابی می‌شد حالا توانسته زودتر از پیش بینی پزشکان شرایط بازی پیدا کند و آماده است تا با حضورش در ترکیب تیم ملی ژاپن به خط حمله این تیم انرژی دهد.

البته او اگرچه دیروز در تمرین شوت‌زنی حاضر بود اما نتوانست در فوتبال ۷ نفره حضور پیدا کند که به نظر می‌رسید خودش مشکلی ندارد اما مراحل ریکاوری او ایجاب می‌کند تا میتوما همچنان از تمرینات پرفشارتر دوری کند.

1981081

نفرات دیگر که در تمرینات تیم ملی ژاپن حضور دارند نیز دیروز بدون هیچگونه مشکلی تمرینات را دنبال کردند و تومیاسو که علی رغم مصدومیت گذشته خود در جدال با عراق برای ۴۵ دقیقه حضور داشت، در تمرینات هم احساس درد نداشت تا بالاخره بعد از مدت‌ها تمرین تیم ملی ژاپن شکل و شمایل بهتری پیدا کند.

سامورایی‌ها در آخرین بازی از دور مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر باید به مصاف تیم ملی اندونزی بروند و از طرفی دیگر با توجه به تغییری که در جدول تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد به وجود آمده، مقداری کار برای ژاپن سخت‌تر هم شده است.