به گزارش "ورزش سه"، سر جیم راتکلیف دست به کار بزرگی زد و موفق شد برادا را پس از جدایی از منچسترسیتی به عنوان مدیر جدید این باشگاه به خدمت بگیرد. 

این مدیر موفق اسپانیایی یکی از اعضای کلیدی باشگاه منچسترسیتی از سال 2011 بود و پیش از آن سابق کار در بارسلونا را هم داشت و بسیاری از او به عنوان یکی از دلایل موفقیت این باشگاه در چند سال اخیر نام می‌بردند. 

منچستریونایتد روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای به صورت رسمی خبر همکاری با مدیر جدیدش را تایید کرد و حضور او در این تیم باعث شد که بسیاری از هواداران شیاطین سرخ از این اتفاق خوشحال شوند اما حالا حواشی عجیبی پیرامون حضور او در این باشگاه به وجود آمده است. 

1981260

توییت‌هایی که برادا در زمان حضورش در راس باشگاه سیتی علیه منچستریونایتد منتشر کرده برای او دردسرساز شده و عصبانیت بعضی از هواداران این تیم را به همراه داشته است. 

او در یکی از این توییت‌های قدیمی مدعی شده بود که یونایتد افتضاحی واقعی است و در توییتی دیگر برای آنها آرزوی شکست سنگین در دیدار برابر چلسی را کرده بود و این توییت‌ها حالا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود تا بسیاری او را در حد و اندازه یک خائن ببینند.