به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لالیگا روبه‌روی رئال بتیس به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-4 شکست دهد. 

شاگردان ژاوی در ابتدا با دو گل از حریف پیش افتادند اما درخشش ایسکو باعث شد که بازی به تساوی 2-2 کشیده شود و انتظار می‌رفت که ناکامی دیگری در انتظار این تیم باشد که روزهای خوبی را در چند هفته اخیر سپری نکرده است. 

اما دو گل از ژوائو فلیکس و فران تورس که دیشب ستاره بی‌چون و چرای تیمش بود و موفق به ثبت هت‌تریک شد اجازه رخ دادن چنین اتفاقی را نداد و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای بارسا به ارمغان آورد. 

1981769

حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که بازیکنان بارسا پس از پایان بازی در رختکن به جشن و پایکوبی مشغول شدند و از این که توانستند این بازی را به این شکل با پیروزی پشت سر بگذارند بسیار خوشحال و راضی بودند. 

گفته شده است که آنها طوری در رختکن شادی کردند که انگار جامی به دست آوردند و به نظر می‌رسد که بالاخره از زیر فشار وحشتناکی که روی آنها قرار داشت راحت شدند. بعضی از بازیکنان به در و دیوار می‌کوبیدند و همه یکدیگر را در آغوش می‌گرفتند و فریاد می‌زدند. 

هواداران این تیم امیدوار هستند که این پیروزی روحیه‌بخش بتواند شرایط این تیم را در ادامه فصل و خصوصا در آستانه مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تغییر دهد.