به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تاجیکستان و لبنان با سیستم 2-5-3 به میدان آمدند و خلق موقعیت از کناره‌ها را در برنامه هجومی خود قرار دادند، این دو تیم با استفاده از بازیکنانی که در دو مسابقه ابتدایی به میدان رفتند در این مسابقه حاضر شدند و شانس صعود خود را دنبال می‌کنند.

هر دو تیم با 1 امتیاز از شانس برابر برای صعود بهره‌مند هستند و هرکدام از آنها که پیروز شود بدون توجه به نتیجه بازی با چین ‌می‌تواند شانس صعود به عنوان بهترین تیم سوم را دنبال کند و اگر چینی‌ها مقابل قطر به برتری نرسند مستقیم صعود خواهند کرد، نتیجه تساوی در این مسابقه به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد و همین موضوع نوید یک بازی هجومی را خواهد داد.

در ترکیب تاجیکستان بازیکنان نام آشنایی که در لیگ ایران به میدان رفتند حضور دارد و لبنانی‌ها با بازیکنان باتجربه‌ای که در میدان دارند سعی می‌کنند تیم تازه وارد تاجیکستان را تحت تاثیر قرار دهند.

ترکیب دو تیم در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

ترکیب تیم ملی تاجیکستان:

رستم یتیموف، احتم نظروف، زائر جورِبایف، منوچهر صفروف، وحدت حنانوف، احسان پنجشنبه، علی‌شیر شکروف، پرویزجان عمربایف، شیروانی محبت‌شاهف، علی‌شیر جلیلوف، رستم سایروف

1978190

ترکیب تیم ملی لبنان:

مصطفی متر، کاظم الزین، الکساندر ملکی، خلیل خمیس، نسار نسار، حسن سرور، باسل جرادی، علی طنیش، حسین الزین، حسن متهوک، عمر بوجیل

1981862