به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی که در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر شروع خوبی نداشتند، اگرچه در هفته‌های پایانی مسابقات توانستند عملکرد بهتری از خود برجای گذاشتند و با کسب 3 امتیاز از 5 بازی در جدول بالا آمدند، اما امید زیادی به موفقیت‌های بیشتر دارند.

فولادی‌ها با تغییرات مدیریتی که داشتند، با نظر ایگناسیو مارتینز وارد نقل و انتقالات شدند و تا به حال اقدامات خوبی را انجام داده‌اند. احسان پهلوان، ستاره پیشین پرسپولیس و سپاهان، تا کنون به عضویت فولاد درآمده و از طرفی محمد عباس‌زاده نیز قراردادش را فسخ کرده است. همچنین ایوب والی کاپیتان باتجربه فولاد هم با تصمیم بر خداحافظی از میادین فوتبال جدایی خود را قطعی کرده است.

1981919

از سوی دیگر شنیده می‌شود چند بازیکن دیگر نیز از فولاد طی روزهای آینده قرارداد خود را فسخ خواهند کرد و همچنین بر اساس لیست مارتینز چند بازیکن دیگر هم به جمع سرخ‌پوشان اضافه خواهند شد.

1981917

در چنین شرایطی تمرینات فولاد با چهره‌‌ای جدید شروع شده است؛ علاوه بر حضور احسان پهلوان در تمرینات و غیبت چند بازیکنی که از این تیم جدا شده‌اند، شاهد حضور تعدادی بازیکن جوان هستیم که جزء آینده‌دارهای فولاد به شمار می‌روند.

1981918

فولادی‌ها حالا امیدوارند در نیم فصل دوم با تغییراتی که داشته‌اند شرایط بهتری داشته باشند و به دوران خوب خود برگردند. هواداران فولاد هم با شرایط خوب موجود به آینده امیدوار شده‌اند و به نظر می‌رسد در نیم فصل دوم اتفاقات بهتری برای این تیم رخ بدهد.